måndag 3 november 2008

My oh my

Hej fansen! Nu är Tajni Lajni tillbaka på svensk mark igen efter 10 dagar i England. Behöver jag säga att det var alldeles UNDERBART?! Nej jag tänkte väl det.
NU har jag lite att ta ikapp vad gäller plugg, nyheter, bloggar osv osv. Det lär ju ta mig en sisådär två veckor innan jag har blivit av med jetlaggen.
Jag måste erkänna att jag saknat Sverige litegrann. Mest för att snön har kommit. Fast just nu är det klent med snö, jag sitter på Arlanda och surfar och inte en snöflinga så långt ögat når. Stockholm var iallafall vackrare än någonsin när vi flög in över henne ca kl 17. Det var mörkt, fast staden var vackert upplyst med gatlampor. ÅÅÅÅH. Jag vill bara gråta så vackert är Stockholm inatt.
Jag skriver mer när jag kommer hem. Och då kommer även en hel radda med finfina bilder. Kan jag L Ö V A!
Nu ska jag och Madde köpa något att äta och sedan blir det tåget hem till Dalaskogen. Där jag hör hemma. Fast nu vet jag inte rikigt, eftersom London inte var helt fel det heller. Inte Oxford heller för den delen.

Bisous!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen home! :D

Anonym sa...

you belong where I am <3