lördag 29 november 2008

Och du kan inte fånga mig och jag kan inte fånga dig, för jag vet att hela stan vill ha dig.

Nu är det illa. Tredje inlägget på typ två timmar eller nåt. Jag har så fruktansvärt tråkigt. Jag har surfat runt på internet och tittat på gamla människor jag kände för längesedan på BD, det var som väntat ganska meningslöst och inte alls speciellt givande. Jag har tittat på Mando Diao-klipp på youtube och insett att ingeningeningen verkligen INGEN kan mäta sig med Gurra när det kommer till karlar i mitt liv.
Jag har försökt att spela lite gitarr men det är alldeles för tyst för att det ska gå.
Det regnar ute också, vad ska det vara bra för? Imorgon är det ju första advent. Ska det inte vara lite snö då?
Jag kan då inte skryta med att jag åstadkommit mycket idag. Jag borde väl ha pluggat, comme toujours, men det har jag inte orkat. Det är så tråkigt. Jag har verkligen tappat lusten helt.
Jag har också sett på klipp från Grease 2, den är extremt dålig. Eller kanske inte extremt men ganska dålig. Inte i närheten av ettan. Men Let's Bowl-klippet är det roligaste i hela filmen. Speciellt falsettskriket och åmningen på bowlingbanan. Love it. Det är så där lagom tacky för att man ska vilja se på det om och om och om igen.
Gud vad jag är sorglig. Jag måste verkligen sluta skriva nu och göra något vettigt.

God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

linnea jag har lyssnat på dina regina låtar ett bra tag. Den passade bara för dagen liksom. By the way vad hände med paolo? elvis? bestäm dig kvinna :P

Anonym sa...

haha jaa helt klart.. vi får göra det nästa gång ;)

Anonym sa...

Jo den e extremt dålig!!