söndag 30 november 2008

Beauty school dropout, go back to high school


Mitt hus. Som jag byggt själv. Inte så värst nöjd med det. Det blev snett och vint. Men eftersom att Anna Maja och Madde prompt ville se det så; här är det. Taadaaaa!
Om ni vill komma hem till mig den 12 dec, typ, så kan ni få se det IRL och kanske (om ni är snälla) få ta på det. Det ni! Vad sägs om det, ett erbjudande man bara inte kan tacka nej till.

Nu börjar snön att regna bort. Usch vad tråkigt. Man blir blöt om fötterna när man går ut, och det är det absolut värsta i världen. Att bli blöt om fötterna.

Ett tips: Googla aldrig på snyggingar som var snygga i sin ungdom. De dyker upp som de ser ut nu, och det kan bli en obehaglig överraskning. Åldern kanske inte har gjort de snyggare. De blir aldrig snyggare med åren. Det finns en del undantag som George Cloony och Owen Wilson. Men lova mig att aldrig, aldrig googla på snyggingar som var snygga på 50-60-70-80-talen, d'accord?

Jag redo för en musikalkväll framöver där vi bara vältrar oss i detta kultarv som innefattar Grease, Dirty Dancing, Hair, Rent, Saturday Night Fever etc.
Är det någon mer än jag som har cravings efter män som dansar och sjunger?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh.. vilket lyxit lyxhus du gjort! Men vad har du använt som fönster?

Jag kan inte den 12 dec. Det är ju lucia konsert då ju. Trist :(

Men muskialevning är jag med på. Jag känner också en del cravings efter dansande män ;)

Anonym sa...

Jag vill bo i det där huset! :)

Anonym sa...

JAG HAAAAAAR!!!! JAG ÄLSKAR MÄN SOM DANSAR OCH SJUNGER I FILMER!!

Jag tycker att ditt hus blev superduperfint !!!

Men kan vi inte komma till dig den 13 då? eftersom anna maja inte kunde.