fredag 7 november 2008

Julstämning 2.0

Åh nu är det julstämmning på hög nivå kan jag lova. Jag har laddat hem en massa mysiga, vackra, roliga, fina jullåtar och spelat dem non stop sedan jag kom hem. Jag lär väl antagligen tröttna lagom till december, men men.
Jag har jobbat undan lite religion, pjew. Det är förvisso bara en skiss, men en ganska bra en. Jag är ganska stolt över mina formuleringar som bara kommer utan att jag ens behöver gnugga geniknölarna det minsta. Men imorgon blir det till att lägga i en högre växel. Jag tror att jag satsar på att bli helt klar med den imorgon. Så kan jag renskriva på söndag. Ja, det låter bra iallafall. Vi får väl se hur det går med min obefintliga självdisciplin.
Utöver min religion har jag tusen andra läxor, som jag inte alls har någon koll på. Det låter väl lovande.

Jag håller också på att lyssna sönder "Calleth you, cometh I". Det är nog världens bästa låt för tillfället.

Inga kommentarer: