tisdag 11 november 2008

Nog är jag deprimerad alltid, ha ha

Nu är det bara några få minuter kvar tills jag slipper mitt religionsarbete. Tillåt mig att njuta av dessa kvarvarande sekunder innan jag trycker på "skriv ut" och för all framtid slipper ångesten över firandet an Eid al Fitr, Guds exakta ord till Moses, Jesus barndom, påskens betydelse osv osv.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Jag tar ett djupt andetag. Frihet.
För att genast åka hem och börja plugga till nästa prov.
Wonderful!

Bisous!

3 kommentarer:

Anonym sa...

När jag läser vad du har skrivit om känns det som om jag har lämnat in ett klart ig. För det är nog bara en eller två saker som jag har tagit upp. Förhoppningsvis har jag något som inte du har då.

Anonym sa...

tror du ja.. men inte jag

Anonym sa...

vet du vad jag fick på mitt HISTORIAprov idag????????????????? G. G. G!!!! På ett HISTORIAprov!!!!! jag trodde jag skulle få mvg!!!! vill dö