onsdag 19 november 2008

All I know is my song

Imorgon går tåget till Uppsala. Jag och Madde ska till universitetet och intervjua hennes kompis. Vi får hoppas att han fattar att vi kommer imorgon. Annars blir det lite körigt. Men ja, ja. Det löser sig.
På kvällen ska vi mysa lite tillsammmans allihopa. Med allihopa menar jag alla utom Anna Maja. Såklart missade jag att hon ingick i Fantastic Five, och eftersom att hon inte ska med så blir det bara Fabulous Four. Rätt ska vara rätt.
Sedan på fredag blir det studentmässa, jajamen. Vi ska insupa en massa information om diverse utbildningar/program/kurser/högskolor/universitet. Och på kvällen ska vi ut och göra staden och insupa helt andra saker. Haha! (Fyndigt!)

Nej nu är det dags att gå till sängs. God natt, katt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haruuuuu det ska vi!!! :D

Ja..men han kan ju ta sig ngnstans! -.-

Anonym sa...

Ja. Rätt ska vara rätt ;)
Ni får ha det så kul utan mig. jag är mest avundsjuk över de senare grejerna ni ska insupa. Eller snarare hur kul ni ska ha för insupa dem kan jag ju göra själv hemma hur kul det nu är ;) haha
Men ni får väl ge små livstecken under dagen om ni har lust så jag inte blir alldeles ensam :P ;) haha