fredag 14 november 2008

Ska jag sjunga en sång för er?

Friday's tie day som vi säger här hemma.
Fredag är också den skönaste dagen efter söndag tycker jag. Det enda som tynger mig denna fredag är att jag förmodligen måste plugga. Det är lite emot mina principer att plugga på fredagar och jag fick lov att göra ett undantag förra veckan. Jag vill inte att det blir en vana. Men med tanke på allt jävla plugg vi har de närmaste fem veckorna verkar det en smula ofrånkomligt att plugga på fredagar. PSEPE!
Jag har så mycket plugg att jag har hjärtklappning och tryck över bröstet. Illa illa!
Men det ska väl ordna upp sig, snart ser jag ljuset i tunneln.

Vad ska alla göra i helgen då? Ja, mitt svar är ju redan givet; plugg såklart. Vilket kul och intressant liv jag har. OERHÖRT.

Jag fick en så konstig känsla häromdagen. Som när man är kär(herregud vad längesen det var!), fast jag har inte någon att vara kär i. Det är lite tråkigt. Varför är ingen kär i mig? Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en frak pöjk som avgudade mig, det skulle inte vara helt fel.

Nu måste jag gå och dammsuga på mitt rum innan mamma får damp på mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle också kunna tänka mig en pöjk som avgudar mig. Var hittar vi dem? :)

Anonym sa...

hahah jag antar väl att dina krav för en "frak pojk" är sky high? XD

Anonym sa...

jag skulle också kunna tänka mig det, men helst någon som bor nära...och som jag är kär i tillbakla, varför ska det avra så svårt att bli kär ?

Jag ser också ljuset i tunneln, nu när jag har gjort religionen ;)