söndag 9 november 2008

Oh, had I a golden thread

Jag antar att alla vill veta hur det har gått för mig idag med min jvla religionsuppsats. Jaa. Vad finns det att säga. Jag har skrivit fyra sidor. Men jag är fortfarande inte klar. Jag har inte ens börjat på reflektionen än. Låter det inte lovande, så säg?
Siri kom hit och vi skulle plugga tillsammans. Men det slutade med att vi drack jasminte och diskuterade karlar, utbildning och livet i största allmänhet.
Det har varit en mycket bra dag idag. Trots min ångest som fortfarande håller i sig. Jag har nog bestämt mig för vad jag ska plugga på universitetet. Inte religion, surprise, surprise.
Och imorgon är det måndag. Suck. Men det är ju ingen överraskning direkt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linnea you sounld so depressed, maybe ypu should come back to wallingford then things will be better :)

Anonym sa...

vem fan är bank??!??!
är det Maddes ragg? :P