torsdag 6 november 2008

"Ska vi göra två flugor på smällen?"

Oh dear! Nu är det torsdag och plugget står för dörren. Ho ho ho! Finns det några pluggisar här?
Jag MÅSTE vraiment börja på min religionsuppsats! Jag önskar att jag hade någon självdisciplin. DESSUTOM är det tydligen psykologiredovisning på socialpsykologin. MMMM loveli. PLUS att jag har uppsats/skrivning på boken jag läste ut för tre veckor sedan och inte kommer ihåg något av. YEY.
Nej nu måste jag gå och jämföra Jesus, Muhammed och Moses.
Ses!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag har inte börjat plugga än! Fast jag varit hemma i mer än två timmar. Men jag ska.. snart..

Anonym sa...

Vill du lata dig så har jag en religionsuppsatts med just jämförelser mellan jesus mhammed och alla fina gubbar som vi gjorde i min grupp, du vet fredrika och lisa :)

Anonym sa...

nej två ostar i en ostkupa var det ju ! ;)

Anonym sa...

vill du plugga ihop i helgen?