tisdag 4 november 2008

I gave her a soul, I bloomed out of her as a rose blooms out of a vase of not very valuable porcelain

Kan man vara mer stressad än så här? Nej jag tror ej det. Jag håller just i detta nu på med en analys av Sylvia Plaths dikt "In Plaster", ska efter det översätta två svenska rader till ryska, förhoppningsvis hinner jag skriva lite loggbok. Vill väldigt gärna ringa till Siri (yes, of course I belong where you are, darling!) som jag lovade. Sedan ska jag ta in pånnisarna, finally! Har längtat efter att lukta hästbajs!
Nej nu ska jag sluta blogga. Och be till Gud att ingen skriver till mig på msn, för om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna plugga och snacka samtidigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad att jag redan fjort analysen! :)Bara för att du ska känna dig avundsjuk ;)

Anonym sa...

haha jag har GJORT analysen, inte fjort den :P