torsdag 23 oktober 2008

Det skulle ju va' dans, dans, dans!

Idag har det hänt en hel del. Först var jag och Madde med i radio imorse. Klockan halv åtta!! Orkistligt tidigt om du frågar mig. Men jaja, kul var det iallafall! Vi vann en musiktävling. Vi fick sjunga I'm yours, Boten Anna, och Mamma Mia. Det ni. Vi vann en gratis frukost på MC Donald's, så den tänker vi utnyttja imorgon när vi ska iväg till tåget. Imorgon smäller det.
På lunchen beställde jag min studentmössa. Den kommer att bli så fin så fin. 640 spänn kommer jag att få lägga på en mössa. Som jag ska ha en gång i mitt liv. Känns ju väldigt nödvändigt. Inte ens "Men man tar ju bara studenten en gång liksom!" känns som ett bra argument för att lägga 640 kronor på en mössjävel. Ja ja.
Imorgon lämnar jag Sverige. Det känns lite sorgligt. Men också väldigt kul!
Men först blir det hem till Floa för att säga hejdå till mina pånisar och min familj samt hämta de sista grejerna. Jag hoppas verkligen att jag inte har glömt något.
Ikväll ska vi mysa och dricka varm choklad med marshmallows i. Mmmm. Det är mys på hög nivå det.
Ärligt talat så bävar jag inför att komma hem igen efter Oxford. Så mycket plugg som jag ska ta igen och arbeta med under lovet ( HA! As if!!) kommer att dränka mig. Jag kommer att krypa in i mina böcker och bara försvinna. Usch.

Förresten så kommer Kristian Anttila den 7/11 till Arenan, kl 19.30 är det insläpp och inträdet är 40 spänn. Någon mer som är på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig om att det är lite dyrt med studentmössan. men som sagt, man tar bara studenten en gång. Och sen kan man ju ha den på väggen för att få ut lite mer av pengarna! xD Haha
Snart oxford för er!! OCh lov för mig :)
Och jag är helt klart med på Anttila. Men det visste du väl redan

Anonym sa...

Oj tog du den dyraste eller?