onsdag 19 november 2008

zzzZZZZzzzZZZZzzzZZZZzzz

Jag är så trött att jag somnar när jag går.
Men idag åker jag hem och sover i min egen säng. Imorgon bär det av till Uppsala och Stockholm. Där ska fantastic five myspysa och leva loppan. Det ser jag framemot, otchen!
Igår var vi hos Emma och åt spansk mat. Det var mycket gott. Jag och Madde och Anna Maja framförde hela Grease själva. Jag var Sandy och dom var Danny. Det blev mycket lyckat måste jag säga.
Vi uppför den igen på begäran!

Nej nu ska jag gå och säga till min handledare att jag inte har gjort något med PA denna veckan heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjung nu!!! :D

Anonym sa...

Fantastic five - one isf. För jag ingår väl? :P
Våran version av Grease var otroligt lyckad! Det måste bli en till föreställning på den någon gång alltså!