söndag 7 december 2008

Jesus se nu vad du har gjort

Ja så är det andra advent. Och äntligen lite riktigt julväder! Två meter snö, typ. Kan det bli finare i Dala-Floda?? Nej, jag tror inte det faktiskt.

Denna vecka som var har gått väldigt fort och mycket roliga saker har hunnits med. Bland annat begav sig SP3B till Stora Staden torsdagen den 4 december. Vi besökte en synagoga och Historiska Muséet. Vi hade mycket mysigt och pratade en liten stund med Mark Levengood. En mycket lyckad vistelse måste jag säga. Jag hade tänkt ladda upp finfina bilder men min USB kabel är i Falun, så dem får ni allt vänta lite på.

I fredags var det födelsedagsmiddag hos Siri, hon fyllde vuxen (dvs 18 år) och vi åt übergod mat och pratade och hade trevligt. Det är egentligen idag som hon fyller år så GRATTIS DARLING! <333 Hoppas att du får en trevlig födelsedag!

Igår var det lördag och då var det på tiden att man var lite kulturell och därför gick jag med päronen på vernisage och julkonsert. Mycket trevligt och vackert med alls nö som föll och marshaller som brann längs den vita vägen. Och alla fina jullåtar som man bara försvann in i. Undebart. Jag har inte pluggat någonting alls.

Idag blir det pulkaåkning i Rävhea, alla som vill och har möjlighet kan komma dit!
Man måste ju passa på! Eller hur?

Puss på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är härligt med helg! ^^


Svar: Vad tyckte du om den då? :P

Anonym sa...

Om jag hade sett davids sms lite tidigare så hade jag kommit!!!! :D
Vi får åka nästa helg! :D:D

Anonym sa...

tack så himla mycket linnea <3 använder örhängena nu, så himla fina!! tacktacktack<3 btw, kan inte vi åka pulka nästa helg eller så????????????

Anonym sa...

pokemon portalen var bäst!