fredag 8 augusti 2008

Je voudrais une bonne weekend, s v p. Maintenant!!

Ah, pytain! Jag måste åka till Stockholm, nu! Det är något som fattas inom mig. Jag måste dit, på en gång. Är det någon som vill följa med? Jag vill helst åka på måndag och komma hem onsdag. Jag frågade Majsan men hon ville inte följa med. Fatta! Hon ville inte leva livet i Sthlm, i ravelyan mitt i smeten på Söder. Ja, ja. Vissa har helt klart andra preferenser. Så om det är någon som har en lucka i kalendern och vill ha en weekend i Sthlm, KOMMENTERA!

Om inte, så åker jag själv. Det kan ju vara trevligt det med. Då kan man göra vad man vill, när man vill, hur man vill. Det blir väl ungefär som att flytta hemifrån, igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För det första är det inte så konstigt att jag inte vill följa med när du kallar mig Majsan! :@
och för det andra var det inte leva livet i sthlm jag ratade (för det är alltid kul) utan att resa någonstans överhuvudtaget. Och så har jag ju redan vart där i sommar.
Men åk själv! Jag skulle göra nästan vad som helst för att få några dagar själv i sthlm.. om jag hade ngnstans att bo och kunde staden vill säga xD Haha

Anonym sa...

NICE!!! OM jag kunde skulle jag följt med!! Det vet du! Bajs att jag sitter här på gotland. Men du får ha det så trevligt iaf!