söndag 10 augusti 2008

Det var längesen vi sågs, det måste gått ett år.

Vad har Linnea åstadkommit idag? Nada. Jag har suttit och spelat spel på datorn. OMG. Hur nördig kan man bli? Jag som trodde att det inte kunde bli värre. Hur ska detta sluta? Jag vet bara att om jag inte hittar Cake Mania någonstans som jag kan ladda ner så kommer jag att dööö.

Jag är ledig i sju dagar. Eller ja, nu är det väl fem dagar kvar. Vad göra? Jag vill ju, som alla säkert redan förstått nu, åka till min kära hemstad och besöka den fullkomligt underbara, fantastiska, himmelska, slutrean på Monki. Jag förstår er som aldrig har varit där, ni vet inte vad ni missat. Men har man en gång entrat portarna och sett vad som erbjuds...ja det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu, Siri. När vi fyndade som galningar förra året, för verkligen inga pengar alls. Inga fucking pengar alls! Jag var rik när jag kom dit och rik när jag gick därifrån, dessutom var jag nöjd med samtliga inköp. Säg någon affär som gett dig en liknande känsla och jag ska med nöje äta upp varenda plagg jag köpte där förra året.
Åh nej, nu vill jag bara gråta. Think happy thoughts, Linnea, find your happy place, find your happy place.

3 kommentarer:

Anonym sa...

www.zylom.se
Där kan man ladda ner spelet och spela en timme och sen måste man köpa det om man vill fortsätta :P Men då kan du stilla ditt beroende med ytterligare en timme iallafall ;)
Om monki låg närmare så att vi kunde åka dit över dan hade jag mer än gärna följt med :)

Anonym sa...

Jaså :O Var laddade du ner det ifrån?

Anonym sa...

jag kommer vara så ful i höst utan monki-kap, pain i själen