lördag 2 augusti 2008

I'm pretty far out, that's pretty far out

Yey, idag känns det som en riktigt bra lördag! (Vädret till trots.) Jag sitter här och provar mina bågar medan regnet öser ner. Lite skönt med svalare luft ett tag. Men bara det inte regnar på min dag! Jag måste tänka ut något gott att äta. En tårta. Mmmm, en riktigt god tårta. Inte mycket som slår det vill jag lova. Med mycket choklad. Mmmmm. Nej, jag får försöka tänka på något annat innan jag dreglar ner hela tangentbordet.

Anna Maja är en snäll människa. Vi ska ha kalas i efterskott. Tjoho va skoj! Och så du vet, jag fyller den 5 augusti. Har alla koll på det nu? 5 augusti! Remember-remember-remember!! Fame! I'm gonna live forever humm humm...fly, high! Na nananaaaa....

Jag ska nog spela lite gitarr nu. Det har gått alldeles för lång tid nu. Jag tror att min arm gör ont för att den inte har fått röra gitaren på länge. Den längtar så himla mycket efter att få röra sig över strängarna och skapa vackra toner. Den längtar så mycket att det gör ont. Det är min teori.

Förresten! Kommer ni ihåg han poeten som var på vår skola och hade poetryslam med oss? Honom såg jag i förrgår kväll. Han var på Hagenfesten. Och ikväll ska han visst ha poesiafton. Jag ska dit och se. Haha. Hur kan han vara i lilla Dala-Floda liksom?
Jag ska fråga honom varför inte jag fick en gul plasttomte.

Nu är det exakt 3 dagar kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag är otroligt snäll.. fast kanske inte eftersom jag trots påminnelser glömmer att höra av mig på din födelsedag... :/ Hjälper det att jag tänkte på dig?

Frågade du? :O