onsdag 15 oktober 2008

Sellotape

Ey!
Idag är det onsdag, och det betyder att det snart är helg! Idag blir nog en ovanligt trevlig onsdag för att vi ska hem till Emma och fika ikväll. Jag har aldrig varit hemma hos henne så det ska bli skitskojigt!! Dock har jag en massa plugg i spanska och franska som jag måste göra tills imorgon, men det löser väl sig. Jag ska läsa i min spanskabok och sammanfatta kapitlen, PÅ SPANSKA. Mmmm. That's nice.
Jag och Madde sliter som gnuer med vårt PA och nu börjar allt lösa sig. Vi har som sagt fått boende lite utanför Oxford. Vi har också skrivit inte en, men fyra packlistor! Det är bra jobbat!
Oh my GOD! Det är ju inte långt kvar nu alltså. Om en vecka är det "so long Sweden!" och "England, here we come!"
Sedan ska vi ju spendera två tre dagar i London, can't wait!
Jag hoppas att ni kommer att följa min och Maddes blogg slaviskt under veckan vi är borta! Och kommentera mycket! Även om det bara är struntsaker. Kommentera ändå, jag och Madde är suckers för comments you know! Hahah.
Ne, nu ska jag sluta blogga och börja med PA. Vi ska snart till Mats. Yey!
Madde måste sova lite mer, hon har blivit lite flummig på sista kvarten nu. Det är nog bäst att jag avslutar nu.

Kyssar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag borde det, skäms på mig! hahaha

Anonym sa...

yey! Snart lov. Jag ska inte har något liv och bara sitta hemma och uppdatera eran blogg hela tiden för att se om ni har uppdaterat! Så ni får göra det minst en gång i timmen ;) haha fast ni behvöer inte börja för tidigt för jag tänker inte gå upp tidigt en enda dag!!! xD

Anonym sa...

ooohw snart england baby!!! like coming home för din del! <3