måndag 20 oktober 2008

Das NOT compute

Nu ska jag befinna mig i Falun i fyra dagar utan min lilla cåmpjutör, hur ska det gå. Det är ju där som jag har alla mina ackord och min musik. Snyft. Ja ja, jag kommer ju hem på torsdag sista gången inna Oxford. Det känns som att jag har gått och förberett mig på att dö i en vecka nu. Men jag tror att jag dog och sedan upstod igår kväll. Nu är jag helt tillfreds med mina tankar runt resan. Jag har koll på det mesta och för mig känns det jättebra. Som det kontrollfreak jag ändå är menar jag...
Jag har också satt en deadline för mitt packande. Onsdag ska ALLT vara klart, punkt!
Bara att hålla tummarna för att ingen sniken jeefvel snor min tvättid, som förra veckan. Då blir jag amper kan jag lova!

Ta hand om er nu, kära vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

d om dig också linnea :)Du ska ta han

Anonym sa...

ca va aller trop bien mon amie :)