söndag 5 oktober 2008

I'm used to Glenfield road and spending my time down in Orchy

Upptäckte nyss att mitt ena öga är rödsprängt. Det ser ut som om jag har suttit uppe hela natten och knarkat. Jättekonstigt. Och bara det ena. Hmm, måste nog vara allergisk mot spanskan som jag har jobbat med. Alla oregelbundna imperfektformer av verben. Gaaaah. I know the feeling. Jag känner mig färdig med läxor för idag. Jag vill sitta och läsa, eller lyssna på min bok.

Och jag vill bo i Paisley. Paisley, Paisley, Paisley.

Let me tell you that I love you
and I think about you all the time.
Caledonia you're calling me
now I'm going home.


Så att jag kan gå omkring och sjunga ovanstående rader direkt från hjärtat. För det är så jag känner. Skottland är mitt hemland. Pour toujours in my heart. Siri, tu sais. N'est-ce pas?
Caledonia you're the best friend I've ever haaaaad!
Och så är ju killarna där bävle fraka, speciellt Paolo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill inte bo där :)

Anonym sa...

oui je sais bien :)

det går bra med aspis faktiskt :)

hahaha älskar däjveeds kommentarer :)