fredag 17 oktober 2008

What do you get when you fall in love? A guy with a pin to burst your bubble. That's what you get for all your trouble, I'll never fall in love again.

Fredag fredag fredag fredag fredag fredag. Härlig ridtur med mamma på eftermiddagen, en liten galopp som gav mig skavsår i arslet, i höstsolen. Aaaah, feels good to be alive today. Sedan en liten promenad i höstmörkret med Siri efter middagen. Jag insåg just att jag kommer inte bara att sakna Dala-Floda därborta i Oxford. Jag kommer att sakna Siri Wärbo som fan! Nog för att jag och Madde kommer att ha the time of our lives så att säga, men Siris små dagliga rapporter om sin lovvaboy, sitt liv och sitt slit med Matte C kommer verkligen att fattas mig. Så är det bara.
Mmmm, nu är det på rikigt iallafall. Om en vecka exakt kommer vi att befinna oss på Arlanda. Vårt plan kommer att lyfta om 15 minuter. Sedan bär det av mot Düsseldorf. Yey, jag hör själv hur flashigt det låter. Men men. Livserfarenhet mina vänner, livserfarenhet. Kan icke köpas för pengar!
Nej nu måste jag skynda mig att äta min clementin innan mamma kommer hem, för snart ska vi ner till stallet och plocka in odjuren.
Attans, jag hann inte. Hon är hemma nu. Ja ja.
På återseende kära läsare.

Bisous!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh :') men vafan, en vecka klarar vi! (dessutom finns det inget mer att säga om min lovvaboy, han hör ju nämligen inte av sig! kan gråta)idag red jag på min påni! eller metas påni, mamma red på MIN. hur underbart som helst! vi red i cirka 1,5 timme. galopperade och TÖLTADE! har aldrig töltat förrut, sjukt kul! det måste du prova någon gång! spank you slut <3