fredag 10 oktober 2008

I live in a box of paints

I torsdags var det biotime! Patrik 1,5 tilsammans med the Gang och Tova och Siri. Kan det bli bättre eller? Kanske om David hade dykt upp också, men i övrigt var den heeeelt underbar. Alla som inte har sett den, SE DEN! Världens gulligaste, vackraste, sötaste, finaste, bästaste film. Det blev väldigt mycket skratt och en hel del "naaaw". Den får fem av fem pluppar. Väldigt sevärd. Man blir varm i hela hjärtat.

Idag har det varit fortsatt mys med Siri hela eftermiddagen. Vi har inte gjort så mycket, mest suttit och pratat om livet. Och druckit te. Men det var det mysigaste på länge. Lite dåligt samvete har jag dock över att jag slösat bort mycket av din uppsatstid...
Vi kollar upp om du kan komma till Falun och bo hos mig snart!
Bisous!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Filmen var underbarare än underbarast. Jag är kär i den, och jag vill se den igen!
Det var mycket kul, och så fick man ju se att Siri verkligen existerar och inte bara är din nya låtsasvän då Affe eller vad han hette har övergett dig ;)

Anonym sa...

svar: Nästan rätt hade jag ju iallafall ;)