söndag 12 oktober 2008

Hej dagbok!

Ja, så sitter jag här. Stinker svett och häst. Mina ben är stumma. Jag gissar att jag kommer ha en redig träningsvärk imorgon när jag vaknar. Antagligen kommer jag att ramla ur sängen på grund av mina stiffa ben.
Jag borde gå och duscha, packa, läsa, skriva spanska och lägga mig och sova.
Meeeen. Jag tänker forsöka motstå den frestelsen och bara sitta här en stund och njuta av de sista vakna timmarna av söndagen. Och kanske äta lite mer gröt. Gröt är gott. Man tror att man kan äta hur mycket gröt som helst men man blir överbevisad varje gång. Det är så ju så fruktansvärt mättande. Ja, ja jag tänker inte skriva något mer om gröt. Knäppt ju.

Monday, Monday. Vad händer i veckan då? Inte mycket skulle jag tro, vilket skulle vara väldigt skönt som omväxling. Jag och Madde lär väl börja skriva en packlista. Kanske skulle vara naaajs. Eller vad säger du?
Nej, nu måste jag nästan lägga av. Mina ögonlock ramlar ihop bara.

Bisous!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Packlista JAA! :D:D:D

Anonym sa...

Haha Grötinlägget XD