fredag 10 oktober 2008

Oh, say that you remember dancing in september

Mmmmmmm.
Om exakt två veckor kommer jag och Madde att sova på en flygplats i Düsseldorf.

Nu har jag sett en bild på den beryktade Aspis. Mmmmhmmm, I can see why people call him a player, Siri. Men jag hade föreställt mig något värre exemplar, denna hade ju jättefina ögon. You go girl!

En myskväll at my place inom en snar framtid? Hur många är på? Det var ett förslag från David. Jag tyckte att det lät bra, men bara om vi discodansar lite allihopa. Helst till 60tals klassiker, men jag är öppen för förslag. Låter det inte lockande? Det tycker jag. Om jag inte vore mig själv skulle jag lägga in en kommentar här och skriva nåt i stil med: "OMG Linnea! Vilken bra idé! Jag är på! Du fixar musiken, så fixar vi allt annat, tilltugg och sånt!" Ungefär så skulle jag nog skriva. Om jag inte vore jag alltså...

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄR PÅ LINNEA!! :D Detta låter som en utmärkt idé!!! :D Säg bara när och vilken tid, I'll be there ;) Om discodans står på schemat såklart!!! :D:D:D

Anonym sa...

OMG Linnea! Vilken bra idé! Jag är på! Du fixar musiken, så fixar vi allt annat, tilltugg och sånt!

Helst innan ni åker till utanför Sverige

Anonym sa...

vilka bra idé linnea, jag fixar hembränt!!

Anonym sa...

Jag fixar avokado :) jag älskar avokado :)