söndag 7 september 2008

Söndag, förstörd? Check!

Brrr.
Jag fryser. Det är kallt.
Mina armar och ben är knottriga, så kallt är det. Och jag måste åka till Falun redan ikväll. Så himla tråkigt. Jag vill inte. Blääää. I och för sig, jag åker hem redan på onsdag. Men ändå. Jag vill vara hemma lite till och sova i min sköna säng och läsa Gård & Torp och dricka te och äta mammas nybakade bröd. Just nu är jag lite sur.

Men det känns bättre när jag tänker på Oxford. Jag kan inte fatta att vi ska dit. Till Hogwartsskolan Oxford University! Vi kan springa runt och leka Harry Potter, eller som dom säger i England "Härry Pottah". Ooooh, can't wait! Tänk sen när vi kommer hem igen, vilken underbar accent vi kommer att ha.

Jag har nästan gjort klar religionen, men inte skrivit in den på datorn. JOBBIGT!
Jag tittar på Flight of the Conchords istället. ROLIGT!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför åker du redan ikväll?
Min religion är också nästan klar.. har sparat ett par frågor till att göra på lektionen imorgon, så att maninte får tråkigt ;) Haha

Anonym sa...

OH MY GOD LINNEA, tänk om en ronnie ponny-pöjk går på hogwartsskolan, tanken slog mig just! det måste det ju göra!!!! jag döööööör, tänk om du träffar typ ron på typ hogwarts!!!!! fucking dream comes true!!!!!!!!!!!!!

jo. sa...

Ska du till Oxford? Jag ska dit och ta en Cambridgekurs på tre månader så om du känner för att snacka så är det bara att lägga till mig på msn (h.lina.f@hotmail.com) Skulle vara kul att "känna" någon annan där!

Anonym sa...

Kan du inte sno harru potters metspö åt mig ??? :) snella :)