onsdag 24 september 2008

Oxford you're calling me

Daaamp. Sitter i en datacell i skolan och ska snart ha PA. Jag och Madde KÖPTE biljetterna till Oxford igår. Nu är vi ju halvvägs dit. Vi har inget plejs att bo på för tillfället. Men det löser sig! Jag ska sluta tjata om mitt PA i denna bloggen, jag och Madde startade nämligen en ny blogg tillsammans igår där vi bara ska skriva av oss om Oxfordvistelsen osv. Ni kan kolla in den på http://going2oxford.blogspot.com

Nu ska jag fösöka skriva lite loggbok. Jobbigt värre. Men snart är det fredag och på lördag får jag besök av mina vänner från Falun. Dock inte Tobbe eftersom att han hellre åker hem till sina päron. Tsss.

Ååh imorse spelade jag Paolo på högsta volym medans jag gjorde mina morgonbestyr. Det var härligt. Han är mannen i mitt liv. Siri förstår precis hur jag känner. Krunis är ju mannen i hennes liv. Jag vet att om Krunis bara skulle träffa Siri så skulle han falla på dirren!

Nej nu måste jag verkligen ge mig. Snart ska vi träffa handledaren. Lova att ni kollar in vår PA-blogg då? Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag vet det också, därför ska jag komma backstage i norrköping!