fredag 26 september 2008

Hey remember that time when I found a human tooth, down on Delancy

Gäsp.
Jag ska alldeles snart gå och lägga mig. Jag är helt mätt av allt äckelpäckelgodis jag har stoppat i mig idag. Uääh. Men jag ska sova på saken så känns det nog bättre imorgon.
På tal om imorgon, då kommer ju Falun hit. Yey va skojigt! Ava, Anna Maja och Madde. Torrbjörnen skulle ju hem till päronen som sagt, men ja ja, his loss så att säga. Och kom ihåg, besökare, inga finkläder här inte!

Jag träffade Siri på bussen, och jag ska säga er att det var väldigt trevligt. Vi pratade om det ena och det andra men mest om hennes stalker. Hihi, stackars flickan har fått en hockeybög på halsen. Nästan bokstavligen på halsen. Om inte annat så kommer han befinna sig i det området inom kort. Hahaha!

Nej kära vänner nu ska jag lägga mig och läsa. Ses på stationen. Gonatt, katt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

WIIIIIIE:D FLOA HERE WE COME! ;)

Anonym sa...

Väldans trevligt var det, måste vi göra om :D

Anonym sa...

fot the moment vill jag ha honom, jag vill ha en hockeybög så mycket så att jag blir gaaalen!!