söndag 21 september 2008

Caledonia you're the best friend I've ever had

Hohoo. Då har man jobbat ännu en kväll på Konsum. Igår var en helt ok kväll faktiskt. Det var lugnt, klart och städat kl 20.55 så vi kunde stänga och packa ihop oss och vara ute i tid för en gångs skull.
Och idag är det söndag. Om det är någon dag jag gillar så är det nog söndagar. Dom är bättre än lördagar. Idag blir det söndagsprommis med Siri och klappa lite på pållarna. Sedan är det pluggpluggplugg i religion. Och just det, en dikt ska man hinna knåpa ihop till imorgon också. Vi får väl se om jag hinner få liv i min poetiska ådra tills dess. Om jag ens har någon.

Jag hade också tänkt lägga in lite vackra bilder på byn, för att förbereda er på vad som komma skall (Anna Maja, Madde, Ava, Tobbe!!). Så här har ni Dalarnas Lustgård. Vânt hä bävlä åcka obörgâ!






Nu ska jag klä på mig och ringa till Si-Ri.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för en fin förmiddag!!