söndag 28 september 2008

Det finns så många färger



Så här fint var det imorse när jag bestämde mig för att gå till hästarna. Det är så vackert ute med alla färger. Det enda jag vill göra idag är att gå ute och titta på allt. Men trots att det är söndag måste jag jobba. Suck. Jag vill bara gråta när jag tänker på det. Jag måste dessutom plugga. Dubbelsuck. Det är mycket på nu. Projektplanen ska in denna vecka, prov i spanska(OBS steg 3!!) och pskyologi. Ryska verb och rum, franska dagboken + glosor. Engelskaboken kapitel 3 och 4, svenskaboken ska läsas. Tur att det mesta är kul plugg, som språk.

Nu är det höstfint i Dala-Floda. Jag känner inte alls för att åka till Falun imorgon. Hmm jag kanske åker hem i veckan för att gosa med hästarna. Aaaw, det skulle vara så himla mysigt. Ja, kanske jag gör det...

I never made promises lightly
and there have been some that I've broken,
but I swear in the days still left,
we'll walk in fields of gold.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår att du inte vill åka till Falun. Om jag var du skulle jag vilja vara i Floda jämt! (jag är lite förälskad i Floda tror jag) ;)

Anonym sa...

Jag med är förälskad i Floda! Vi återkommer, jag lovar!

Anonym sa...

THERE'S NO PLACE LIKE HOME LINNEA (se, jag kan med lite elvis jag!)