torsdag 18 september 2008

Hey, ibland skriver jag två inlägg på en kväll.

Nejnejnejnejnej!
Jag villintevillintevillinte!!
Helt ärligt, jag klarar inte av att se på Idol. Det är det värsta man kan utsätta sig för, om man som jag tycker att det är fruktansvärt pinsamt med människor utan självinsikt som skämmer ut sig. Jag klarar helt enkelt inte av det.
Därför ska jag bojkotta Idol i år. Jag kan stolt erkänna att jag inte har sett ett enda program. Dock har jag sett en del sekvenser, osammanhängande, sekunder av segment, för det här himla programmet är ju överallt.

Idag har jag och mina vänner varit funktionärer på UF-mässan i sporthallen. Det var väldigt trevligt att slippa lektioner och göra lite praktiskt arbete som omväxling.
Det enda som inte var trevligt var de orangea piké-tröjorna som vi tvingades bära. Orange är inte min färg. Verkligen inte.
Efter UF-mässan tog vi skolkort, inte det roligaste som finns faktiskt. Man tänker att efter en sisådär tolv år i skolan, med tolv skolkort tagna så borde man, statistiskt sett, få åtminstone ett bra kort. Men icke!
Vår klassbild var väldigt kul iallafall, alla hade ansträngt sig till det yttersta för att se lagom fula ut. Skönt, då slipper jag ha ångest över att jag ska se konstig ut.
Porträttkort? Pfff. Ingen kommentar...

Imorgon är det studiedag och jag ska sova, fy fan vad jag ska sova!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Orange är inte min färg heller när det gäller kläder, men annars är det underbart snyggt! Jag skulle iofs kunna tänka mig att köpa kläderna och sen hänga upp dem synligt någonstans, för jag vill bara inte ha dem på mig, haha.
Kan ju säga att jag inte heller ser idol, så då är vi två som kan bojkotta tillsammans ;)

och angående plugg.. du måste ha en massa som inte vi ska göra då :P haha för det enda jag har är väl typ religion, engelska, ryska, psykologi m.m och det är ju verkligen inte mycket ;) Gud, vi har mkt plugg!!!!! :(

Anonym sa...

svar: haha, jag med ;) Men jag var inne på låttexter där :P

Anonym sa...

svar: Vetdu vad linnea, att det gör inget. För pokemon är lite så där coolfjantigt ;)

Anonym sa...

Jag såg inte idol förra året och jag ser inte de i år heller. Det är tråkigt

Anonym sa...

si linnea, orange är visst din färg! det är ju assnyggt mot solbränd hy!! däremot är det INTE snyggt mot blå/vithy, dvs min hudfärg. så ärdet någon som inte passar i orange, så är det JAG. t'as compris?????

Anonym sa...

Tröjorna var ju assnygga! Ni har dålig smak!!!