onsdag 10 september 2008

Du vet att jag vet.

If you're lost you can look and you will find me,
time after time
If you fall I will catch you I'll be waiting
time after time


http://www.youtube.com/watch?v=yW97ydJo1zo

Te-mys på ryskan idag. Jag gillar verkligen torsdagslektionerna med samovar och yoggi. Dock kände jag ock Madde att det fattades något, Anna Maja och Torbjörn.
Hösten kommer nu känner jag. Men det är bra, för jag vill ha stickade koftor och strumpbyxor på mig. Och jag måste nog panikshoppa en resväska snart. Jag och Madde väntar svar från Andys gudfader om vi får bo hos honom. Spänningen är olidlig. Vårt projektarbete kommer att bli succé. Jag känner det på mig.

Åh, herregud, jag insåg just att jag har Patrik från Svampbob som visningsbild på msn. Moget.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att det ska bli kul med höst, med stickat och strumbyxor, vi måste höstshoppa någon dag :D

ANDY SVARA!!!!! NUU!!!!

Anonym sa...

Jag vill också vara med och höstshoppa!!!
Nu till det jag skulle säga, haha :P Jag gillar hösten, vad gjorde ni på tyskan och jag är lite avundsjuka på er som ska åka till oxford, men inte att ni åker på lovet. ;) haha Och just det, jag älskar också koftor, stickat och strumpbyxisar

Anonym sa...

svar: åh, vad nu är söta! Det är ju kul att man är saknad iallafall ^^

Anonym sa...

det heter samovar på persiska också:) hihi. visste väl att det va samma sak som den persiska tegrejen. haha

jag vill också till england!

Anonym sa...

hahahaha fan att du inte skäms linnea, patrik liksom! ;) love you pour du vrai