fredag 5 september 2008

It's in his kiss

Oj, jag tänkte att jag skulle återberätta hela mitt kalas från igår. Men jag tror att jag låter bli. Det skulle förmodligen bli ett väldigt lååångt inlägg och jag skulle inte göra minnena rättvisa genom att sätta ord på dom som ändå inte beskriver tillräckligt bra hur kul jag faktiskt hade. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag skrattade oavbrutet från klockan 17 till 20.30.
Så egentligen vill jag bara säga tack till Anna Maja, Madde, Tova, Tobbe, Ava och Emma som gjorde min dag. Verkligen! Ni är de sötaste vännerna.
Oj nu är det bäst jag hejdar mig innan det blir alltför fjäskigt och sliskigt.

Jag ska dra till Staden Stockholm imorgon. Det ska bli skönt att få återse födelsestaden, stilla min Sthlmsabstinens lite. Men bara över dagen. För jag har mycket läxor att göra. Men man måste ju leva lite mellan läxorna också. ANNARS!

Hmm, jag har för mycket bra musik i mitt huvud för att kunna koncentrera mig på detta inlägg känner jag. Jag får nog tömma mitt huvud innan jag skriver nästa gång. Detta funkar inte.
Men ni kan få lyssna på en av låtarna i min hjärna. En ung Aretha Franklin, förmodligen ett av hennes första framträdanden. Se själva en stjärna födas, detta är "The Queen of Soul". Man bara måste älska henne. Hon är musiken.

http://www.youtube.com/watch?v=dAueAEO8Abk

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hade minst lika roligt som du! :)