fredag 5 september 2008

Jag vet, jag SKA gå och lägga mig, men jag bara måste skriva nunununu!

Åh gud vad tråkigt inlägg jag skrev tidigare ikväll. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Ska inte hända igen.
Jag ser ju nu hur tråkigt det är. Fy på mig. Sitta och slösa på bokstäver och skiljetecken. För att inte tala om tid! Tänk alla som kommer att läsa det tidigare inlägget. Vilket slöseri med tid. Dyrbar tid.
Jag får skylla på att jag har sovit alldeles för lite. Det blev sent igår, och i förrgår. Därför ska jag gå och lägga mig nu. På en gång. Och drömma om the Conchords, det var sista avsnittet idag.
Tack gode gud för att youtube finns!
Youtube är som en parallell dimension, där kan man leva fastän man är död. Som Elvis. Finns man inte på youtube så finns man inte alls. Tur att FoC finns där. Dom är mina, bara mina.
My precious...

(Alltså, det där hade varit sjukt kul om ni hade tittat på FoC och visste allt om dom som jag gör. Då hade ni smålett lite åt min anspelning på Sagan om Ringen. Dom kommer nämligen från Nya Zeeland och har gjort en parodi-låt på just Sagan om Ringen. Den heter "Frodo, don't wear the Ring". Men såklart är det inte lika kul när man måste förklara ett skämt. Sort of takes the edge off it, doesn't it?)

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu kom jag att tänka på när vi kollade på "sagan om de bannlysta" för ett par somrar sedan, hahaha JAG MÅSTE IN PÅ YOUTUBE NU! så djävulskt roligt!! ha det så bra i stockholm! MONKI LOVES YOU