söndag 27 juli 2008

You want to sit down but you've sold your chair, so you just, you just stand there

"And he said AAAaaaAAAAH, could somebody get the knife and fork out of my leg please!?"
Den låten har jag haft på hjärnan hela dagen idag. Och hela dagen har jag gått omkring med ett löjligt leende på läpparna. Jag bara tänker på avsnittet med Bowie och sista låten "Bowie's in space". Jag låg och vred mig i skrattsalvor på golvet. Likaså när jag såg "Issues(Think about it)".
"It's just gonna turn into this ridiculous Russian doll situation."
Tårarna rann. Tårar av lycka. Äntligen har jag hittat mina män här i livet. Jag har ju alltid trott att det skulle vara en som var rätt för mig. Alla bara pratar om den rätte, i singular. Men tänka sig att jag har hittat två rediga karlar. Bigamist? Javisst!

Skämt åsido, Flight of the Conchords är det roligaste sedan The Office. Se det! Ni kan ju börja med klippet jag länkade i inlägget igår.

Och lalalala jag är ledig imorgon. Hela dagen lång, därför sjunger jag en sång. Doo-wop-shee-wop-shee-wop!

Inga kommentarer: