lördag 12 juli 2008

But I'll be kissing your lips before the sun goes down, ain't that loving you baby?

Jag pratade nyss med Madde på telefon! Vi konstaterade att det var alldeles för längesen vi sågs. Det var så längesen att vi nästan längtade tills skolan börjar i höst. (Dock bröts samtalet och jag hamnade bara hos telesvaret hela tiden när jag ringde upp! Så om du läser det här Madde: Hoppas att du och Maria får det trevligt sista veckan i skärgården så ses vi väl i augusti!!! Puss å kram)
Vi kom på att (för att överleva sista året) vi skulle göra en massa kul saker när skolan har börjat. Åka till Stockholm på Sébastien Tellier, campa i bushen, ta en sista-minuten-resa till något varmt ställe (GREKLAND!?!?!) osv osv.
Det tillkommer ju i och för sig en massa skojiga nya kurser till hösten, så som "Ryska" och "Hotell och konferens". Jag kan knappt bärga mig.
Men!
Först ska jag ha sommarlov. Och på agendan idag står det:
11.00-14.30 - Jobba
14.30-20.00 - Slappa/äta/duscha/byta kläder/fixa håret/äta igen
20.01-22.00 - Discodansa till Elvis
22.00 - 24.00 - Partyparty, dock måste jag vara hemma till tolv, senast! Om jag ska komma upp kl nio imorgon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag har en snäll pappa som kom på besök just idag och jag hade chans till en dator! Mitt batteri tog slut! Därför avbröts det, men det var kul att du skrev det i bloggen:D Jag blir å sakna er ännu mer nu när jag har pratat! Men vi ses i slutet av sommarlovet då vi ska rocka våra sockar!! :D :D :D PUSS och KRAM!

Anonym sa...

Ja, vi kommer nog snart.. kanske tom den här veckan! :O För att våra veckor är väldigt uppbokade annars.. när är du hemma?