tisdag 8 juli 2008

In fact I'm a bit of a bore.

På kommentarfronten, inget nytt.

Men jag känner ändå en viss skyldighet att fortsätta uppdatera min blogg, kommentarbristen till trots.

Nu har jag inte kunnat kommit ut och sprungit på tre dagar, och jag börjar få lätt abstinens! Jag måste ut imorgon, annars dör jag! Snart åker jag till Västergötland och då blir det minst fem spring-fria dagar. Överleva? Hur? Det visar sig.

Det är också allmänt känt att jag ska jobba kl 10 på söndag, jag ska även på parken föregående dag/kväll/natt. Vakna nästa dag? Hur? Det visar sig.

Vart är det fina vädret? Det är på väg, står det i tidningen iallafall. 20-25°C, man tackar, man tackar! Just nu är det 10°C. Badväder? Hur? Det visar sig.

Bellas hovar är helt uppfuckade just nu också, kanske är det bra, kanske är det dåligt. Blir det inte bättre måste vi åka in på klinik och cutta bort en del av hoven. Gör vi det kommer hon att vara obrukbar i ett halvår. Fatta! SEX MÅNADER!
Men jag håller tummarna, det kan ju föra något gott med sig.
Rida? Hur? Det visar sig.

Idag har jag bara spelat gitarr. Och sjungit. Det är nog det bästa jag vet.


Mina kalla nudlar väntar på mig nere i köket.

<333

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan kommentera, men då får du fan kommentera tillbaka ;)
Vad ska du göra i Västergötland eller vad det var? :O

Anonym sa...

Okej, trevligt trevligt (titta, på det här sättet fortsätter även jag att kommentera ;) haha)
Du, angående ett inlägg här för länge, länge sen när du nästan beordrade mig att infinna mig i Floda 12 juli. Det närmar sig och jag vet fortfarande inte vad det handlar om, eller du kanske har ändrat dig?