onsdag 2 juli 2008

G Em G Em G Em D

Jag håller visst på att bli arbetsnarkoman. Nu har jag tagit åt mig jobb på fredag med. Jag kan inte sluta.
Tur är väl ändå att det blir en lugn helg.

Underbart med varmt väder på ingång. Synd bara att det kommer att vara bäst väder när jag står inomhus och läser av streckkoder, växlar, plockar frukt eller något annat trevligt tidsfördriv.
Jag ska försöka utnyttja det så gott som det går. Jag börjar redan imorgon bitti med en springtur före frukost, som vanligt. Sedan vill jag hemskt gärna cykla till ett mysigt ställe där man kan bada. Men det är en bra bit med cykel. Får se om någon vill hänka.

Jag har fått ett par stamkunder också. Det var två killar i min ålder som var in säkert fem gånger igår. Det var jättekul. Sista gången dom var in så tittade vi på varandra och bara skrattade. Hängivna kunder, det där.

Nej nu ska jag hinna spela lite gitarr innan vi ska se på Morden i Midsommer, som vi bandade igår.
Lycka är ett par tre stycken mord på den idylliska brittiska landsbygden i sommartid!! Och såklart en snygg polisassistent...

Inga kommentarer: