fredag 25 juli 2008

...or do you have several ch-ch-ch-changes?

Ok, en kort update kanske är på sin plats.

Hur är det egentligen med...

Fötterna? Hmm...pure pain. Berättigat eftersom jag jobbade 3,5 timmar över idag.
Mina fina fynd-skor i plast då? Shit.. Jag har jobbat sönder dom. Bokstavligen.
Skrubbsåret? Jo, tack. Det varar och är allmänt äckligt.
Kärleken? Mitt hjärta slår för Bret och Jemaine. <3
Allmäntillståndet? Det är fredag!!

Snart ska jag se på Flight of the Conchords.
Min fredag är räddad, så jävla räddad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk på pengarna när fötterna värker och skorna faller sönder.. Det kanske hjälper lite grann iallafall
Själv fick jag min lön igår, så nu är jag några tusen rikare, och solen skiner!! :D

Anonym sa...

Du får väl tänka på pengarna i efterhand då ;)