fredag 4 juli 2008

Vi har bara ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar

Jag pratade nyss med Ava på telefonen.

A Kalmar imorgon!
jag har gjort nåt sjukt (A) :P

Linnea säger: (19.30.43)
XD

Linnea säger: (19.30.53)
VAD har du gjort nu då¨avish-jao!?

A Kalmar imorgon! säger: (19.31.29)
jag har gjort en sak:P en kille.. en mörkhyad. skrev til honom och sa att min kompis skulle dööö för honom. han hade största afron, du skulle ääälska honom:P

Konversationen fortsatte:
Linnea: "Dennna kompisen, skulle det vara jag då?"
Ava: "Haha SÅKLART! Jag vet ju att om jag tycker han är snygg så gör du det också!"


Haha, Ava driver nu mer ett matchmakingföretag. Behöver ni en dejt, hör bara av er!

Sedan pratade vi som sagt en bra stund på telefon. Det fick mig att inse hur mycket jag verkligen saknar er SP2B! Underbara är ni! Och det är synd att allihopa är upptagna på sitt håll under sommaren nu. Men vi får väl träffas i höst igen, och då jävlar är det sista året.
Jag är så glad att det är vi som tar studenten tillsammans! Fantastic Five, det är vi det, am I right?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastic Five för alltid :)
Men jag är ju iallafall lite hemma, om du kommer till Falun och så.. och madde kommer ju hem tre dar i mitten på juli, och jag såg faktiskt tobbe på stan idag! :O