fredag 18 juli 2008

Pulled in to Nazareth, I was feeling 'bout half past dead

Kära vänner. Efter en underbar kväll i Siljansnäs igår, känns det ganska trist att åka bil i sjutusen år. Men det kommer att bli kul sedan när vi kommer fram. Jag hoppas verkligen på att få bada och sola men jag ser nu att DN grusar dessa förhoppningar genom att utlova övervägande molnighet och 15°C.

Som vanligt är vi(läs; joel, olle och pappa) inte färdiga med packandet, så jag passar på att skriva ett litet inlägg. Det blir ju trots allt ett uppehåll på fem dagar.

Nej nu ska jag gå och äta frukost och ta på mig kläder. Ha det bra, kära vänner, för det tänker jag ha!

P.S Anna Maja hälsade på mig igår! Det vä jättekul!! Jag blev jätteglad!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att du får det bra och att alla får med sig allt de behöver ;) haha

Anonym sa...

svar: ja, det kom ju värsta störtskuren! :O haha.. Vi tänkte faktiskt på dig, om det känns bättre.
Ja, vi får se.. åker ju till stora staden halva veckan :)