torsdag 10 juli 2008

Lovin you, loving you, just you

Dagen ska ägnas åt att utnyttja det fina vädret på bästa sätt.
Nämligen ligga på gräsmattan och lyssna på Elvis, samtidigt som man blir brun.

Wiie, jag var ute och sprang idag! Äntligen. Det var uppfriskande, känner mig redan i fin form. Jag var knappt anfådd när jag kom hem. Fantastiskt!
Jag är ju ledig i två dagar nu också, inte illa. Jag har inte bara två dagar att göra vad jag vill på, jag har två dagar där det har utlovats sommarväder också. Jag tror inte att det kan bli bättre än så.

Sedan vill jag hemskt gärna att Anna Maja ska komma och besöka Dalarnas Lustgård, (dvs Dala-Floda) hon kan ju faktiskt ta bilen själv nu! Japp, stora flickan har ju tagit körkort, som jag helt glömt att nämna här! HUR?! Fy på mig!

Nej nu ska jag parkera mig på gräset! Ha en underbar dag! <333

Inga kommentarer: