tisdag 15 juli 2008

Noll...noll...noll...fortfarande noll...

Argh! Det blir inga situps gjorda idag tror jag. Nu har jag försökt i en halvtimme. Damn, jag och min icke-existerande självdisciplin.

Jag är leeeeeedig idag iallafall. Och det är fint väder! Jag känner mig så patetiskt svensk när jag skriver om vädret, men bor man strax söder om nordpolen och bara har ca 5 dagar om året med sol och värme (dock aldrig sol och värme på samma gång) så tycker jag att det är ganska berättigat.

Nej, nu jävlar ska det styrketränas mina vänner. Så att jag kan äta frukost och duscha och känna mig lite fräsch. Håll tummarna för mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Diciplin får du gärna ge mig en stor portion av..

Anonym sa...

Torsdag passar nog bra för oss! :D Mamma sa att hon hade tid och jag har ju all tid i världen.. nästan xD haha..