tisdag 13 oktober 2009

Swing swing

BRRR. Det är förjävla kallt i det här landet.

Jag har fångat dagen idag. Jag for ut på äventyr, till Dala-Järna. Jag hälsade på Marcus och vi hade mycket trevligt. Vi åkte runt på lite sightseeing, för han tyckte att jag behövde det. Jag hittar uselt i Dala-Järna så han kanske hade rätt. Sedan köpte vi lite Oreos och bokstavskex och åkte hem till honom och såg på Blair Witch project 2. Scary scary, kommer ha svårt att somna ikväll vill jag lova.
Skönt avslappnat och mysigt har jag haft det idag. Jag inledde hela dagen med en morgontur på islänningen Kappi också. Skumpat runt på en stenhård, platt militärsadel. Gissa om jag kommer ha ont i rumpan imorgon. Men det är det värt, för det finns inte mycket som slår en ridtur tidigt på morgonen i solsken och frisk luft.

Imorgon blir det utgång i Falun med gänget. Det ser jag framemot. P-p-p-p-p-par-teeey.

Nu ska jag fortsätta se på "Jazzens historia", Billie Holiday är ju med för fan!

1 kommentar:

Däjveed sa...

oj visste inte att den filmen fanns :) var den bättre än ettan?