fredag 2 oktober 2009

Garderobsreflektioner


Alla mina plagg i garderoben förändras sakta men säkert i och med att tiden flyter på och åren kommer och går. Statusen just nu i min klädsamling kan bara beskrivas med en enda färg och det tar mig emot lite att säga det, men den enda färgen är svart.
Jag trodde aldrig att jag skulle uppleva den dagen i mitt liv, där jag innehar en nästan helt svart garderob. Men jag måste ändå få tillägga att jag tycker att min lilla samling svarta kläder ändå är mysig på något sätt. Dock har jag insett att alla mina svarta formlösa, oversizade, stickade, klänningar och kjolar och tröjor får mig att se ut som en som studerar på Konstfack. Positivt eller negativt? Jag vet inte riktigt än.
Jag får kanske skippa mittbenan och skaffa en rosa halsduk.

2 kommentarer:

Anna Maja sa...

Vad stolt jag blir över dig. Svart är en mycket bra färg på kläder! :) Och på allt annat med

Cissi sa...

hahaha jag sa ju dee! no more svart! x) lets go helrosa? ehm..