söndag 11 oktober 2009

Current blog obsession: GADGETS


Nu sitter jag hemma hos Tova. Jag har sett till att hon har pluggat som hon ska. Och så har jag startat en grupp på facebook för alla oss som älskar Tovas toyota RAV-4. Det kändes som att det behövdes en sådan grupp. Det enda som krävs för att bli medlem är att man ska ha åkt i detta fordon. Å andra sida är det väldigt få utvalda personer som har den förmånen, insåg vi när vi skulle bjuda in folk till gruppen. För närvarande har vi tre medlemmar. Varav två är Tova och mig. Jag är lite stolt över min produktivitet idag.
Jag håller också på att fixa till på min blogg, gör den lite mer intressant. Så jag ber om ursäkt för om vissa sidelement kommer att försvinna eller dyka upp lite hur som helst framöver nu. Jag måste liksom testa mig fram lite, hur det känns och se vad som passar in.

Nu slappar vi loss fram tills i kväll då vi ska på kvällspromenad med Siri.

1 kommentar:

Däjveed sa...

Har jag åkt en sån? :O