onsdag 30 september 2009

Down on me

Hej Falun!
Jag sitter här i lägenheten som inte längre är min utan Olles snarare. I linne och trosor sitter jag och funderar på livet lite grann. Jag kommer inte fram till något speciellt, men att fundera är trevligt.
Igår var det filmmys med Madde och Cissi, vi såg på Across the universe (MEGASUPERDUPERBRA!) och lagade mat. Just i det ögonblicket, när vi satte oss till bords så insåg jag att vi kommer att klara oss bra i livet. Vi kan göra tagliatelle med gorgonzolaost-och skinksås, vad mer behöver man kunna när man ska ut i vuxenlivet?
En mycket mysig kväll som uppföljdes med en minst lika mysig filmfrukost, denna gång Dirty Dancing 2. Vi kör hårt på musikalerna, hade vi varit killar hade vi med största säkerhet varit gay-stämplade för längesedan. GLAMOUR!
Sedan sprang vi till bussen för att jag skulle träffa en gammal granne härifrån utanför FaluFri klockan tolv. Men hon kom aldrig så jag svettades helt i onödan.
Så nu sitter jag här. I linne och trosor och bloggar lite istället. Och mitt hår har blivit lite lockigt. Hur gick det till? Jag hann inte med riktigt.
Det är ikväll vi ska ta tillbaka pudelpermanenten och pastellfärgerna och den allmänt dåliga klädsmaken in i våra liv igen, för det ryktas om att det är 80/90-tals tema på Slittan. RRRRYS.

1 kommentar:

Däjveed sa...

Kolla om jag har fattat det här rätt. Du sitter alltså i linne och trosor?