lördag 5 september 2009

Regndroppar

Omgjort och möbler och grejer överallt, men nu är det snart på plats. Mina skor hänger på väggen, min gitarr och min hatt och min kavaj med. Jag är mycket nöjd. Även om en liten röst i mitt huvud ständigt påminner mig om att jag inte blir kvar här så länge. Roligt så länge det varar, svarar jag!
Stavanger nästa! Jag och Madde hittade en bra karta på hela staden. Det är vackert, belägen vid kusten och med fjordar och havet och oljeindustri.

Spännande spännande spännande.

Dock tror jag att Joel smittat mig lite. Ont i halsen och hostihost. USCH! Jag har inte lust att bli sjuk. Därför ska jag isolera och kurera mig.

You don’t know but that’s okay
You might find me anyway
Don’t you know that I
Belong arm in arm with you, baby

2 kommentarer:

am sa...

åhh! Stavanger ^^ Jag är lite avis på er som ska dit. Jag älskar norges fjordar!

Jag är också på väg att bli krasslig. Dumma höst som förkyler oss

Madde sa...

Anna var på lägenheten!! :D