torsdag 17 september 2009

Bara lite kärlek

Tänk att jag trodde att jag var ensam i hela världen. Skönt att ens vänner påminner en om att man inte är det!
Jag har just spenderat en LK-kväll med Siri och Linn. Vi har suttit på en filt på en åker i Hagen och snackat om ALLT och ätit chips och annat smått och gott. Nu är det hopp om livet igen och snart är jag i Stavanger. Det är målet. Att vara där om några veckor. Det SKA jag. Jag SKA komma dit.
Imorgon är det Falun som gäller och fika med Karin och förhoppningsvis hinna träffa Majsan lite! Allt för jävla längesedan man såg dem.
Lördagen får ägnas åt fest i Dala-Järna med Dirty Däjv och Suri. Inihelvitti kul ska vi ha och glömma våra bekymmer för ett slag.
Nu ska jag sussa gott, för jag har så många fina vänner och en fin pojk(om än en bra bit ifrån). Jag älskar er allihop! Puss g'natt på er!

Inga kommentarer: