torsdag 24 september 2009

V.Ä.N.N.E.R

Men jag vill ändå ta tillfället i akt och säga det som Siri flera gånger redan konstaterat:
Fattig är den som inga vänner har.

Och i tider som dessa så är jag väldigt glad för er, alla fina människor som finns i mitt liv! Jag känner att jag inte kommer att deppa ihop om det skiter sig helt med mig och D. Och vet ni varför? Jo, för att jag vet att ni finns där för mig. För att jag vet att jag har er, för att ni sviker aldrig. För att ni är så underbara och roliga och jag bara älskar att umgås med er. Det var ni som gjorde min sommar till den mest minnesvärda och bästa sommaren någonsin.
Killar kommer och går, men vänner består. Alltid alltid alltid.

Och jag hoppas att ni vet att jag alltid alltid alltid är där för er.

Tack för att jag får vara i er värld!

4 kommentarer:

Madde sa...

LÖÖÖÖV YAAAA!!!

ALLTID ALLTID ALLTID!!!!! <3

Däjveed sa...

BÄSTA GÄNgET :) <3

Cissi sa...

<3 kärlek gumman!

Ava sa...

DU ÄR BÄST LINNSAN!! :)<3

Vi hann inte umgås så mkt i somras, men hoppas vi kan ta igen det snart :) SAKNAR DIG :(