söndag 21 december 2008

A friendly kiss includes no tounge


Så här känner jag idag. Inför städningen av helvetesröran uppe på mitt rum. Jag får ångest av att se det.

Sucksucksuck. Jag måste verkligen städa på mitt rum. Det ser ut som ett hell-hole. Jag har inte ens packat upp min resväska än, med alla saker från lägenheten. Synd bara att det är så fruktansvärt tråkigt att städa. Annars skulle jag nog göra det oftare.
Efter min storstädning ska jag nog slå in Joels och pappas juklappar. Och så ska jag göra dadlar fyllda med mandelmassa doppade i mörkchoklad. Dregel-gott är vad det är. Mmmm. Undrar om jag ska ta på mig några kläder överhuvudtaget idag? Ingen bh iallafall.


Hallelujah, hallelujah, hallelujah, hallelujah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Städa nu så är det klart.. då behöver du inte städa mer i jul.
Och skit i bh:. Sånt är överskattat. Jag önskar att det inte fanns några bhar. Speciellt som det är så jobbigt att köpa nya..

Anonym sa...

Städa är faktiskt kul hehe iaf att städa undan saker. Att ta bort dammet är jobbigt...

Ska du baka sånna där dadlar så krävs det inga kläder. För dom kommer knulla din mun och alal vet att när man knullar så ska man ha väldigt lite kläder på sig.

Anonym sa...

jag har inte heller någon bh på mig! MOhahaha