tisdag 9 december 2008

Then am I a happy fly, if I live or if I die

NU äntligen har jag och Madde tagit tag i vårt PA. Skönt. Vi har börjat "bearbeta materialet som vi insamlade i Oxford", som det så fint heter i min loggbok. Nu kan jag understryka att det stämmer. Jag har mejlat till Brookes för lite further information angående en del frågor som var lite luddiga. Gansk många actually.
Ni kan också gärna kolla på vår PA-blogg. Vi har gett den en kiss of life och återuppväckt den från de döda. Madde sitter i skrivande stund och ladda upp finfina bilder från vår tripp. Jag vill bara i förväg påpeka att alla bilder på mig inte gör mig någon som helst rättvisa. Jag är icke en fotogenisk människa!

SÅ fort vi är klara med allt PA tänker vi dra till Kupan. Vi ska julhandla lite och titta på allt annat folk som springer runt och stressar. Hihi. Det ska bli mys. Sedan blir det hem och äta gott och sova gott. Dock är jag helt ensam eftersom att Olle drog hem till Floa för att träna hockey. Tråkigt. Jag har vant mig vid att inte vara ensam. Ja ja, jag kan spela gitarr tills fingrarna blöder eller tills grannarna dunkar i väggen.

Snart är det fredag. Jihoo!! Men jag känner att förkyldningen som jag försökte utrota med echinacea när vi var i Sthlm på SACO har bubblat upp till ytan igen. Min hals kliar och näsan svider. Mina echinacea är kvar i lägenheten tror jag. I Kungliga Hufvudstaden. Damnit. Jag pallar inte. Men nu har jag iallafall tid att vara sjuk. Det är ju bra.

Kärlek

Inga kommentarer: